טיפוח לומד מכוון הצלחה באמצעות אינטליגנציה אנליטית, יצירתית ומעשית.

בית הספר שם לו למטרה לטפח לומד מכוון הצלחה באמצעות הניסוי החינוכי המתבצע בביה"ס. בית הספר שואף לפתח אדם שואל, מעריך, ער לסביבה ונותן אמון וכבוד לזולתו. בית הספר מכיר בשונות בין תלמידיו ומוריו בהיבט הקוגניטיבי, הרגשי והחברתי ומנסה לפתח את הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחד. בית הספר מזמן ללומד התנסויות שיסייעו לו לחיות במציאות משתנה שבה יפעל באופן אוטונומי . בית הספר מאמין שכל השותפים לעשייה החינוכית : מורים, הורים ותלמידים צריכים ללמוד יחד תוך דיאלוג והקשבה לשותפים ולחיים . בית הספר חותר לשילוב של מערכות פתוחות ומתפתחות ותרבות ארגונית הומניסטית, כפי שבא לידי ביטוי בשלושת התפישות- החינוכית, הקהילתית והניהולית.

בית הספר מאמין בארגון לומד החוקר ובודק את החשיבות והעשיות שלו באופן מתמיד בהתייחס לעצמו ולסובב אותו - לחיים . בית הספר מאמין בטיפוח לומד אשר מעורב בחיי קהילתו, קשוב לצרכי סביבתו, פועל בנושאי איכות הסביבה במעגלי חייו השונים. בית הספר מאמין כי השמירה על איכות הסביבה והחתירה למען שמירתה וטיפוחה הינם ערכים אותם יש לקדם , ללמוד וליישם.