גאדג'ט

News Feed – מגזין גאדג'טים, טכנולוגיה ובידור – Gadgety.co.il

פייסבוק משחררת מפעם לפעם עדכונים לניוזפיד, מסך החדשות אותו רואים כל משתמשי הרשת החברתית בעת כניסתם לאפליקציה או לאתר החברה. כחלק משיפור אופי הפוסטים המוצגים למשתמשים בניוזפיד, הפיצה פייסבוק שאלוני משוב למגוון משתמשים. לאחר שבחנה אינספור משובים, הפיצה החברה לפני כחודשיים סדרת עדכונים לניוזפיד וכפי שהבטיחה, היא אינה מפסיקה שם ומשחררת בימים אלו עדכון נוסף לאופן דירוג הפוסטים בפיד החדשות. “ממחקרינו למדנו כי במקרים רבים העובדה שהמשתמש לא עשה לייק, שיתף או הגיב על פוסט מסויים בניוזפיד, אין משמעותה כי הפוסט לא עניין אותו“, מסרו אנשה יו וסמי טס, מפתחי תוכנה בחברה. בהתאם לכך ועל מנת ללמוד את המשתמש עוד, משיקה פייסבוק עדכון חדש לניוזפיד שימדוד את משך הזמן בו המשתמש צופה בפוסטים מסויימים. ככל שיבלה המשתמש יותר זמן מול פוסטים מסויימים, יזהה הפיד כי אלו עניינו את המשתמש ויעלה פוסטים דומים למיקום גבוה יותר בפיד החדשות שלו. כך, תוכל פייסבוק לגלות פרטים נוספים אודות הפוסטים המעניינים את המשתמש, גם אם החליט שלא להקיש על כפתור הלייק או השיתוף – בהסתמך על העובדה כי הפסיק לגלול בפיד החדשות ועצר לקרוא את הפוסט, התעניין בתגובותיו וכד’.